از ایزی اسلیم بیشتر بدانیم

چربیسوز و ضداشتهای ایزی_اسلیم ترموژنیک تولید شده تا شما را از شر چربی های اضافی خلاص کند و هم زمان تمام مواد مغذی بدن را تامین کند . چربیسوز و ضداشتهای ایزی اسلیم با استفاده از بهترین و مؤثرترین مواد تشکیل دهنده ، طراحی شده و یکی از پر فروش ترین محصولات چربی سوز در بازار است .
چربی سوز ایزی اسلیم حاوی ۵۰۰ میلیگرم ال کارنیتین برای متابولیزه شدن چربی ها ،۲۰۰ میلیگرم کافئین طبیعی به منظور افزایش متابولیسم و سرعت چربی سوزی ، همچنین ۵۰ میلیگرم Alpha GPC برای افزایش تمرکز ، ۲۵ میلی گرم CapsiMax و فلفل قرمز به منظور افزایش تمرکز، خلق و خوی و توانایی های تمرکزی می باشد .
چربیسوز و ضداشتهای ایزی اسلیم با گواهی GMP و FDA تولید شده و کیفیت و سازگاری محصول به طور کامل و دقیق آزمایش و بررسی شده است. ? مواد استفاده شده درایزی اسلیم شامل :
۱⃣ ال کارنیتین ال تارتریت : افزایش انرژی و انتقال اسید های چرب به میتوکندری سلول ماهیچه ها ( استفاده از چربی ها برای تولید انرژی )

۲⃣ سینترول : ماده ای مناسب برای کاهش وزن است که در تحقیقات آزمایشگاهی نشان داده شده است که با کاهش چربی شکم و تشویق لیپولیز باعث کاهش سایز کمر و باسن می شود . ( ۴۵۰ میلی گرم )
۳⃣ لیپاز : برای هضم چربی ها و همچنین چربی سوزی تاثیر گذار است . ( ۱۰۰ میلی گرم )

۴⃣ انرژی خالص : نوعی کافئین استفاده شده در مکمل است که تا ۸ برابر طولانی تر از کافئین های معمولی ماندگاری دارد . کافئین باعث افزایش انرژی و استقامت و همچنین کاهش خستگی و افزایش تمرکز می شود . (۲۵۰ میلی گرم)

۵⃣ تیسرین : تیسرین بر روی پروسه طبیعی متابولیسم بدن کار می کند تا انرژی را به مدت بیشتری نگه دارد . همچنین باعث افزایش انگیزه و حالت روحی بهتر می شود . ( ۱۰۰ میلی گرم ) ? ویژگی های چربی سوز ایزی اسلیم
۱-ضداشتهای بسیارقوی
۲- افزایش متابولیسم
۳- تامین انرژی
۴- کاهش وزن و چربی سوزی قوی
۵- افزایش تمرکز
۶-دیورتیک گیاهی قوی برای مردان و زنان
۷- کاهش سریع آب به همراه پشتیبانی از عضلات
۸- کاهش نفخ و پشتیبانی از کاهش وزن
۹- داری الکترولیت به منظور پشتیبانی از گرفتگی
۱۰-استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی
۱۱-حاوی کافئین
۱۲- کاهش دهنده اثر کالری کربوهیدرات ها
۱۳-بدون محرک بدون گلوتن ? تعداد ۳۰ عدد کپسول
⚠️ ⭕️کاهش ۵ تا ٨ کیلودردوره یک ماه ⭕️
???????????

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *