ایزی اسلیم اصل


?طرز عملکرد کپسول لاغری ایزی اسلیم اصل ?

کاهش دهنده اشتها و چربی سوز کاهش سریع و قطعی وزن ۱۰ الی ۱۵ کیلو در هر دوره تضمینی قرص (کپسول) لاغری ایزی اسلیم محتویات قرص لاغری ایزی اسلیم:۳۰ عدد کپسول۵۰۰ mg کاملا گیاهی.

قرص لاغری ایزی اسلیم اصل یک قرص لاغری بسیار قوی میباشد که اشتهای شما را تا حدی کاهش داده و چربیسوز قوی بخصوص در ناحیه شکم و پهلو میباشد . قرص لاغری و چربیسوز ایزی اسلیم اصل و اورجینال ساخت کشور اسپانیا میباشد.

ایزی اسلیم اصل

نمونه های تقلبی قرص لاغری ایزی اسلیم اصل به وفور یافت میشود از آن و با قیمتهای متفاوت در بازار وجود دارد و نمونه اصلی قرص لاغری ایزی اسلیم توسط تیم اسکای عرضه میشود لذا فریب دیگر فروشندگان و افراد سودجو را نخورید. کارایی قرص لاغری ایزی اسلیم کاهش اشتهای قوی کاهش سایز در تمامی نقاط بدن چربیسوزی قوی بدون نیاز به رژیم و ورزش ۵- میزان تاثیر پذیری و کاهش وزن بین ۵تا۱۳کیلو در ماه جلوگیری از تبدیل قند اضافی به چربی خون ساز کاهش دهنده نفق و ورم معده بیشترین تاثیر چربیسوزی در نواحی شکم و پلو و ران

ایزی اسلیم اصل

قرص (کپسول) لاغری ایزی اسلیم اصل فعالیت متابولیک مولکولهای چربی را افزایش داده و باعث میشود تا مولکولهای چربی سریعتر به انرژی تبدیل شود. ایزی اصل اشتهای شما را تا حد زیادی کاهش میدهد قرص لاغری ایزی اشتهای شما را قطع کرده و بدنتان را وادار میکند تا از چربی های اضافه خود برای مصرف روزانه استفاده کند. قرص لاغری ایزی اسلیم یک قرص لاغری خیلی قوی میباشد که اشتها را تا حد صفر کاهش میدهد و چربیسوز قوی است.

دوستان ایزی اصلی رسید با حک عکس گل لاله تضمینی

#قرص_لاغری ایزی #چربیسوز و ضداشتهای #ایزی ترموژنیک تولید شده تا شما را از شر چربی های اضافی خلاص کند و هم زمان تمام مواد مغذی بدن را تامین کند . چربیسوزو ضداشتهای ایزی اسلیم با استفاده از بهترین و مؤثرترین مواد تشکیل دهنده ، طراحی شده و یکی از پر فروش ترین محصولات چربی سوز در بازار است .

چربی سوزایزی حاوی ۵۰۰ میلیگرم ال کارنیتین برای متابولیزه شدن چربی ها ،۲۰۰ میلیگرم کافئین طبیعی به منظور افزایش متابولیزم و سرعت چربی سوزی ، همچنین ۵۰ میلیگرم Alpha GPC برای افزایش تمرکز ، ۲۵ میلی گرم CapsiMax و فلفل قرمز به منظور افزایش تمرکز، خلق و خوی و توانایی های تمرکزی می باشد .

چربیسوزو ضداشتهای ایزی  با گواهی GMP وFDA تولید شده و کیفیت و سازگاری محصول به طور کامل و دقیق آزمایش و بررسی شده است.

? مواد استفاده شده درایزی اسلیم اصل شامل :

۱⃣ ال کارنیتین ال تارتریت : افزایش انرژی و انتقال اسید های چرب به میتوکندری سلول ماهیچه ها ( استفاده از چربی ها برای تولید انرژی )

۲⃣ سینترول : ماده ای مناسب برای کاهش وزن است که در تحقیقات آزمایشگاهی نشان داده شده است که با کاهش چربی شکم و تشویق لیپولیز باعث کاهش سایز کمر و باسن می شود . ( ۴۵۰ میلی گرم )

۳⃣ لیپاز : برای هضم چربی ها و همچنین چربی سوزی تاثیر گذار است . ( ۱۰۰ میلی گرم )

۴⃣ انرژی خالص : نوعی کافئین استفاده شده در مکمل است که تا ۸ برابر طولانی تر از کافئین های معمولی ماندگاری دارد . کافئین باعث افزایش انرژی و استقامت و همچنین کاهش خستگی و افزایش تمرکز می شود . (۲۵۰ میلی گرم)

۵⃣ تیسرین : تیسرین بر روی پروسه طبیعی متابولیسم بدن کار می کند تا انرژی را به مدت بیشتری نگه دارد . همچنین باعث افزایش انگیزه و حالت روحی بهتر می شود . ( ۱۰۰ میلی گرم ) ? ویژگی های چربی سوزایزی

۱-ضداشتهای بسیارقوی

۲- افزایش متابولیسم

۳- تامین انرژی

۴- کاهش وزن و چربی سوزی قوی

۵- افزایش تمرکز

۶-دیورتیک گیاهی قوی برای مردان و زنان

۷- کاهش سریع آب به همراه پشتیبانی از عضلات

۸- کاهش نفخ و پشتیبانی از کاهش وزن

۹- داری الکترولیت به منظور پشتیبانی از گرفتگی

۱۰-استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی

۱۱-حاوی کافئین

۱۲- کاهش دهنده اثر کالری کربوهیدرات ها

۱۳-بدون محرک بدون گلوتن ? تعداد ۳۰ عدد کپسول

⚠️ کاهش ۷ کیلودردوره یک ماه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *